Dålig uppdatering

Hej bloggennn
Har inte kunnat skriva nåt för vårat internet har legat nere och har typ inte haft lust.
Vad har hänt dom senaste dagarna.. yassen har typ bott här så vi har varit i stan 2 gånger och i torsdags va det fekkkke hos mig. Jag säger ba grannfejden nästa :p Knäckte honom så jävla hårt hahaha!
Det va kul tills en annan incident hände och då visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta, gjorde typ båda. Jag fattar bara inte hur människan kunde, fyfan. Vi somnade iallafall halv 8 på morgonen och gick upp halv 1. Ganska slitet.
Just nu sitter jag i soffan och yasse sover som en stock bredvid. Ikväll blire halloweenfekke i berghem (y) Puss!

Kommentarer
Postat av: mika

vem gjorde vadå? :S

2009-10-31 @ 18:32:23
URL: http://meeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0