Åh jag hatar dig verkligen!

Skön sovmorgon och en dag mindre kvar till lovet!
Skolan flöt på bra tills franskan. Tydligen skulle vi ha nåt "prov" som praktikanten skulle rätta. Så vi skulle skriva om nånting, vad som helst o imperfekt och passe compose.. jag ba vaaaa? vad fan är imperfekt nu då? Så va tvungen o messa syrran och det va ju samma sak som passe compose fast med etre verbet innan. Man va va? jag kan inte ens skriva en gramatisk korrekt mening utan dåtid. Kommer nog få ig i franska i år..
Inte nog med det så störde jag mej som in i helvete på min riktiga franska lärare, jag hatar dig, jag får hata dig, jag har en anledning. Men du har fan inte rätt att hata mig bara för att jag hatar dig. FUCK YOU!

Flummade hem med ida och becca kul som fan, garva sönder åt inget. Sen mötte jag upp carro i jakan och hon följde med mig och köpte trikårer och ny mascara. Såg en as ball tröja på gina, det är typ en svart oversize så står det "Tonight's gonna be a good night" coolt eller vad? Jag måste typ såå ha den :O
Sen spana jag in ett par sjukt snygga boots på dinsko, klacken va 10 perfekta cm & dom är mina på torsdag!
Sen blev det NYTTIG middag på tastys, skit mys! På lördag åker den jävlen ifrån mig ;( i en vecka bara visserligen men det är fan lång tid.
Nu ska jag typ lyssna på musik och rensa mina tankar lite..  puss!


Kommentarer
Postat av: jenny

jag köpte en sån tröja idag (a) hihi <3

2009-10-20 @ 23:46:34
URL: http://jennypaulinah.blogg.se/
Postat av: jenny

nepp, men jessica filmade :)

2009-10-22 @ 07:03:28
URL: http://jennypaulinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0