Whats hurts the most

Igår åkte jag som sagt hem till robban. Vi kollade på film, Baksmällan :) Garva sönder.
Sen vid tolv typ så sjutsade han hem mig och jag gick dirkt till min syrra som nu mera bor hos mina farmor som inte e hemma. Hon hade lite party med sina kompisar och mina som också är hennes, va därför jag drig dit :p bella och yassen va där och då kan man ju inte låta bli att dra dit :p hahaa. Även roligt nytt folk ^^ kaninerna :D
Jag va rätt nykter men va endå skit flummig, vet inte varför :p Vi satt mest och snacka och gjorde korttrick, jag ägde.. nästan. Ne men vissa korttrick som dom gjorde på mig så fick jag sykos i hjärnan asså, fattar ingenting :p

Idag har jag sovit ut och kollat på tv och sen tränat. Va jävligt trött så nu är jag på ganska dåligt humör och när jag e det så ska mina päron gulla med mig hela tiden och då blir det ju bara ännu värre så dom båda har fåt en utskällning av lilla mig. I'm a bitch :) nej jag skoojjjjjjaaaa bara
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0