Vad är det för fel på folk?

Jag är så irriterad, man ska nog aldrig tro att man kan lita på nån till 100 procent. På senaste tiden har det varit sjukt mycke svek bland vänner i min närhet. Först hände det mig, sen några av mina vänner. Det är inte okej nånstans och jag är så jävla sur. Hur kan man göra sånt? Säkert inte många som förstår vad jag snackar om men behövde ba få ur mej allt.

Igår va det fredag jag kollade på halva idol sen åkte jag till jakan typ vid halv 10 och mötte yassen och hampe. Köpte cigg och gick hem till hampe och kollade på film och chilla. GICK hem från västerby, wohoo!
Ikväll blir det middag i kista med yassen, sushi ofc :) Sen blir det väl antagligen skitsnack och att ta det lugnt. Känner att jag börjar bli sjuk och det är inte okej.
Ha en bra dag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0