UNDERBARA fredag!

Äntligen är det fredag! :D Skolan gick bra, våran engelskaredovisning blev ju lite fail eftersom jag och ida fick skrattattack (eller mest jag) och det är ju inte första gången jag börjar skratta när jag redovisar eller uppträder heller, det är ju typ typiskt mig att göra det. En gång typ i femman eller nåt så skulle jag och karin ha ett litet akrobatiknummer för föräldrar och sånt. Så står vi båda i brygga och det är helt knäpptyst i salen. DÅ får jag världens skrattanfall och skrattar skit högt och alla i publiken börja också skratta :p det va lite komiskt.
Ska upp typ 4 imorn för jag o pappa ska lämna farmor på arlanda så kan ju inte precis supa skallen av mig ikväll även fast jag har lust :) det får bli imorn isf. Ikväll blir det väl idol och det funkar ju också..
pusss<3

Måste ba visa er den här videon, så skön kille xD
"chillaaaaaaa"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0