Torsdag påriktigt

Skolan va fett dryg idag vi skulle bli klara med våran powerpoint men folk va inte där eller inte klara så det gick ju lite halvbra. När vi väl väntat på en person i flera timmar så kommer endå inte den personen när den sagt så då sket vi i att stanna och drog hem. Min del är iaf klar. När jag kom hem finslipade jag och la till massa saker i mitt arbete och det tog ju sin tid så det blev ingen träning idag heller. Skolan går först och jag har haft en sån jävla ångest för det här arbetet så jag bara va tvungen att få det helt perfekt. Vid halv 9 typ drog jag över till yassen, vi gick ut på några cigg och lala runt lite. Roligaste va vid busshållplatsen :D
Det kom typ 8 killar från dalarna som hade vart o tränat nånstans, dom hade två bilar och höll på och skämta och grejjer (vi satt precis mittemot där dom hade parkera) så ba tuta dom skit mycke så jag sa "om dom åker förbi oss och tutar så kollar vi snett" OM dom åkte förbi och tutade alltså men min plan att kolla snett sprack för en kille vissa arslet i rutan hahahah OM vi garva asså :D så jävla kul det va.
Imorn äre fredag och jag ska antagligen käka mysmiddag med yasselito sen på lördag ska jag upp vid 4 på morgonen typ för min farmor ska till argentina i ett halvår så jag ska följa med pappa och lämna henne och säga hejdå och sånt :) Nu blir det sängdags! puss och gonatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0