Snö?

Hej blooggen
Onsdag idag, tycker veckan går hyffsat snabbt. Vårat projektarbete har blivit framflyttat en vecka snacka om att alla blev lättade :p ingen hade ens börjat typ och redovisningarna skulle börja på måndag. Och liksom man måste ju ordna powerpoint o shit så braaaa att det blev framflyttat.
Asså skolan är så sjukt rolig, asså inte med allt plugg men vi har så kul i skolan det enda vi gör är typ o sitta o garva, och spela bb ;p (bricks breaking på fejjan) om ni inte testat det så gör inte det, ni kommer bli beroende:p

Efter skolan så åkte jag och träffade carro som varit på kreta ju, så sjukt härligt att träffa min lilla sötnos igen! Vi snackade om allt som hänt på sistone och säger ba, tack <3 Vi kollade på film och busade med jennifer ett tag tills jag skulle hem i det mörka kalla vädret. Nu sitter jag här och ska väl ta en dusch snart, sen blir det väl tv eller nåt:) puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0