Ny vecka, nya tag

Då var det måndag igen. Har inte orkat skriva, dels för att jag har haft mycket att göra men har inte haft nån vidare lust heller.
I lördags va jag i kista med yassen och käka sushi. Sen åkte vi hem och chilla i jakan lite tills min syrra och yass drog med mig på en fest i fridhemsplan (jag hade egentligen ingen lust, vet inte varför) Men klockan va typ 10 och ja venne. Aja det va inge drag där alls, typ 5 killar och 20 tjejer, jippie -.- Vid 12 typ ringer henke mej och säger att vi ska komma till kunsängen så vi drar dit. Va lite mysko när vi kom dit men det löste sig. Där va det iaf roligare. Åkte hem vid 3 typ och på söndan va jag tuvnen att plugga så min kära fru yassen lekte lärare och gjorde ett fint litet läxförhör åt mig haha, fick mvg OFC!!
Idag hade jag den fruktade redovisningen och det gick bra. Mitt hjärta slog typ i 180 och jag pratade säkert lika snabbt men nu är det över iaf :) Hatar redovisningar mer än något annat i skolan.
Idag skaaaaaaaaaa jag träna! puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0