i miss you..

Helgen har varit helt okej. I fredags gjorde jag som sagt middag till min familj, den va omtyckt :) På kvällen skulle jag egenrligen kolla på idol och slappa men jag drog ut och träffa yassen och sen åkte vi till bellas jobb och överaskade henne (hon jobbar på Max) och på max blev det lite förkrök haha sen drog vi till sammy i berghem där det va party. Va inte så taggad och har nog aldrig sett så lodis ut på en fest förut (enligt mig). Det va väl helt okej endå. Yassen sov här fredag till lördag ocg hjälpte mig på jtc på lördan på dagen höhö^^ vi va ju grymma.
När jag kom hem somna jag i soffan och vakna till middan. Jag va sjukt trött. Insåg att jag inte varit hemma en enda kväll och bara tagit det lugnt på sjukt länge så det behövdes.
Idag fick jag sova ut det va skönt men hade massa ångest så jag vakna massa gånger på morgonen då jag egentligen ville sova. Möte på träningen sen träning vilket jag inte hade väntat mig så va skit otaggad.
Imorn äre måndag och jag ska få reda på vem det är ida har "hittat" åt mig :P en kille asså.. så himla spännande ^^ 
puss och gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0