Hur synd om dig du än får det att låta så är det aldrig tillräckligt att såra mig

Idag när jag vakna trodde jag att det va fredag, sen helg sen kom jag på att det va torsdag. Va helt kolsvart så va inge vidare kul att gå upp..
Svinit väder har det varit hela dagen också. Snö, regn o kallt o bläää.
Är så jävla förvirrad av den här jävla svininfluensan.. om man tar den kan man endå få massa biverkningar och folk har ju fått värsta cp sakerna av den så det känns inte helt säkert. Men o andra sidan så när den väl bryter ut ordentligt kommer det bli värre och fler kommer att dö av den, och jag kan va en av dom. Man vet aldrig. Man det är fortfarande en risk att ta vaccinet. Fan va jag flamsar nu.. förlåt. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: jenny

haha, jag är inte heller helt klar i huvet när de gäller dedär.. :P men tror jag ska ta de.

kul å träffa dig idag förresten :) även om de va kort:P

2009-11-05 @ 22:14:39
URL: http://jennypaulinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0