Grov ångest

Fan va folk är kapabla att göra det jävligt för andra asså, jag är så sur. Hur man människor va så egoisktiska och känslokalla?? jag förstår inte :o GAAAAAAAAAAH, väx upp och skaffa ett jävla liv ist för att förstöra andras!
Så nu har jag avreagerat mig lite..
Har sån grov ångest för skolan men får såklart skylla mig själv. Har hörförståelse i spanska imorn och jag vet inte om det är på boken jag fick eller om det är random? Jag har inte börjat läsa boken så det känns ju lite uteslutet.. hehe.
Sen ere folkmord och geografi och jag skippar träningen pga allt plugg. Min favvoträning på hela veckan -.- skit också! Just nu kan det mesta dra åt helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0