En solsemester nu tack!

Hej bloggishen!
Skolan flöt på, tur att man har ett gäng roliga människor omkring sig helatiden.. vet inte vad jag skulle gjort annars :p Började seriöst gråta av garv på matten liksom, på en mattelektion!? det är mitt värsta ämne liksom ;p
Sen kom det till franskan och då sjönk humöret. Min lärare fick seriöst damp för att jag råkade svara på svenska ist på franska. Fan vad jag ångrar att jag inte sa nåt tbx men blev liksom typ chockad för hon typ skrek. Min reaktion va typ jag höll upp händerna och ba stirra. ÅHHHHHHH jag hatar dig!!!!!!!!!!!!!! Nästa gång åker du på spö.
Juste jag tror inte jag berättade ni vet skorna jag beställde hem för ett tag sen, dom där stövlarna med rosetten. BÅDA har gått sönder så ska reklamera dom. FAN dom som satt så bra och va så söta :( Bajsa asså..
Annars då.. skulle inte banga på en solsemester vartsomhelst nu. Fan va skönt det skulle va!
Nu ska jag sova, tror jag. Gonatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0