191109

Tjoo bloggen
Har haft fullt upp med plugg så har inte hunnit blogga nånting. Igår va skolan ganska chill, idorttslektionen va ju endå roligaste haha. Vi givk till våran lärare och sa att vi inte villle spela volleyboll. Då sa hon att om vi ville fick vi gå in in budosalen och göra nåt annat. Så vi tog en varsin pilatesboll och gick in. Seen satte vi på sjukt hög musik och hoppade runt på bollarna och tävlade om vem som sa låt och artist först ;p haha tur att vår lärare inte kom in :p
När jag kom hem skrev jag en uppsats i psykologi sen va det bestämt att jag skulle på elevkonserten i viksjö men det blev inte så, dels för att jag inte var klar och den skulle in vid klockan 18, jag satt fortfarande och skrev vid halv 7. Sen så hade carro tydligen tagit svinvaccinet precis så hon mådde dåligt.. hm..
Så det blev inget, ganska surt.
Idag börjar jag 29 över 12 och slutar 10 i 1 :) höhö
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0