vårshow

Om jag tänker efter så har den här veckan varit jävligt chill, fått sluta tidigare än vanligt nästan alla dagar!
Idag vare vårshow i ubg, min syrra va bäst. Och det roliga va att dom körde 2 låtar som dom körde igår på viksjöskolans elevkonsert :P Free fallen (?) och american idiot. Det va bättre igår.. faktist.
Igår fick jag som ag kanske inte berättade men iaf, jag fick en hårfärg av carro som hon inte ville ha. Det är precis den färgen och märket jag använder så det va skit bra :D Så nu ska jag snart förstöra mitt hår ännu mer. Och ni som säger at det inte är slitet eller inte ser slitet ut.. asså det ÄR slitet om man inte klippt sig på över 1,5 år :P

Jag venne om jag orkar färga det exakt nu.. det får bli lite senare (a)

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0