Varmt

Asså det ät helt sjukt, nästa vecka kan jag säga "nästa vecka är det skolavslutning", hur jävla härligt är det inte att kunna säga så? Det här året har gått så sjukt snabbt, hoppas inte sommarlovet går så snabbt bara!
På idrotten sprang vi ju då på ip, så sjukt jobbig och fan va varmt det va! Sen spelade alla vi tjejer brännboll sista halvtimmen typ. Har inte kvar nån idrott nu tror jag, skönt!
Just nu väntar jag på att min syster ska smsa sen ska vi sola tsm som vi alltid gör sen får hon hjälpa mej med shoppingen :)

Åter till tv'n, puss på er!

Kommentarer
Postat av: LarvÄn

NU kan jag säga att nästa vecka tar jag studenten! ALDRIG MER! :D:D:D fatta känslan!!

2009-05-30 @ 11:23:18
URL: http://mclarven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0