Vad man uppskattar här i livet..

"men bara så du vet katja, även fast vi ses sällan som fan och så så på något underligt sätt är du väldigt viktig för mig, du är ett naturligt inslag i mitt liv och alltid sjukt najs att prata med, jag önskar verkligen innerst inne att vi sågs oftare och så, men summan av kardemumman är att du är viktig för mig även fast jag inte visar det"


jag skulle skrivit värsta grejen här men jag tror jag håller det för mej själv..

Tonight has fallen and I can't get up
I need your loving hands to come and pick me up
And every night I miss you
I can just look up
And know the stars are holdin' you, holdin' you, holdin' you tonight


sorry för ett konsitgt inlägg men behövde få ur mej allt..

puss!

Kommentarer
Postat av: R

<3

2009-06-01 @ 00:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0