stressig shopping

Hemma nu, solade med nadja mötte jabba och vi skulle först till jakan sen kista men det blev bara jakan. Kändes som vad jag än provade såg jag ut som en fet ko, skit kul va det. Eller inte. Fick iaf med mej, en lila/vit spräcklig lång tshirt typ, en mintgrön/ljusblå söt tunika och en skit snygg rosa partyklänning ;D köpt på gina.. det är rosa med en "rand" paljetter där fram iaf dom är fett konstiga i storleken så ni vet. Mitt är XS och är typ endå lite för stort. Fick även med mej ett vitt skärp med guld nitar, också så jävla fint. Vet inte vad det gick på men vill helst inte veta..
Ikväll skulle jag supa me yasse och carro men nu fick vi inte tag i drickan så nu vet jag inte vad som händer. Återstår att se.. Ha en bra kväll!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0