polisen kan fan slänga sig i väggen

Okej nu kommer gårdagen;
Först åkte jag till bästavän i skälby, på bussen dit träffade jag massa folk, bl.a malin nylund som tydligen skulle på en fest i skälby så jag bad henne fråga om hon kunde fixa in oss och det gjorde hon. Vi va där ett tag, ganska segt men okej för att föra bara. Sen får vi reda på en annan fest typ 5 min därifrån som alla andra folk på bussen skulle på. Så dit drog vi och där va många fler som vi kände så det va kuul! Sen blev ala utkörda så vi bestämde oss för att åka till johnny o kungsängen på efterfest. Men eftersom det inte gick någon buss så fick vi till barkarby station, ja vad kan vi ha varit typ 15-20 pers iaf. Och btw så är öl blandat med absinthe inte en bra kombindation.

Men iaf, vi kom fram till barkarby station och där hände det en jävla massa saker, och jag säger bara alla poliser är inte bra. Det är en jävligt lång historia så jag orkar inte skriva den men med på svt.se's nyhter kom det, och överdrivet va ordet. Om det är polisen som överdrivit historien eller media vet jag inte. Men varningskott för det som hände va jävligt överdrivet, och han skrämde fan livet ur mej som stod 5-10 meter ifrån.. jävla töööönt polis.

Detta fick tåget att stå stilla i barkarby i en halvtimme... HAHA så blåsta poliser kan vara.
Aja, sen drog vi till kungsängen och där träffa vi ännu mer bekant folk. Bussen va aas packad me folk och självklart ska 2 människor börja bråka i mitten av bussen medans jag ramlar över alla männsikor. En blödde i fejjan.. inte najs.

Hos johnny va jag bara allmänt seg vi satt i soffan o myste bara och sen gick vi några in i bastun (?) den va typ inte ens igång men det va lite varmare där iaf, för vi frös som faan. Kom hem runt 4, halv 5. Om jag är trött idag ska vi inte prata om.

artikeln. (ingen kastade ölbrukar och dom enda som var aggresiva var poliserna)
SKA FAN ANMÄLA ER!


Puss på er

Kommentarer
Postat av: Malin

Alltså orka att dom måste överdriva det istället för att hitta något viktigare att ta upp på nyheterna.



Vet inte exakt vad som hände där men ofta det var den allvarligaste incidenten i hela sverige på valborg.

2009-05-01 @ 22:40:04
URL: http://onestar.blogg.se/
Postat av: katja

sv malin: haha nej knappast!

dom har väl inge bättre för sig så så fort dom ser ett ungdomsgäng så är vi helt plötsligt aggresiva, och det måste ha varit vi som hotade någon i jakobsberg? daah liksom :P

2009-05-01 @ 22:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0