Krig i jakan och kungsängen!!

Det åker ju runt stridsvagnar här! hehe

Skoja, det är väl militären på Livgardet i kunsängen som är ute och övar.
Hade Sv/Sh/hi seminarium idag om helvetesuppsatsten jag skrev för ett tag sen. Det gick nog bra,men man kände sig fett tasikig när man skulle opponera på andras uppsatser (a)
Seen körde jag och mickis en oväntad engelska redovisning om 10 saker vi vill göra innan vi dör. Vi hade planerat att säga att vi "glömt pappret hemma" men det ändrade sig, men det gick skit bra endå!
Sen när jag skulle hem så blrja det spöregna och jag hade gått enda till ip för bussen gick inte vid ekhammar. FYFAN va blöt jag blev såg säkert ut som en luffare när jag klev på bussen.. pinsamt värre.

Ikväll äre träning.. är skittrött men måste väl pallra mig dit endå.

puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0