Jag kan ibland även jag!

Träningen gick bra, uppvärmningen va as jobbig men garvade gjorde vi ;) Va typ allmänt på bra humör och det är alltid kul för jag märker det själv ibland. Eller nåt.. :P
Imorn har jag bara en halv lektion typ.. men måste gå på den för det är sista idrottslektionen och man måste springa dom där jävla 12 minutrarna.. -.- Kommer gå sååå bra för mej som typ inte joggat på 1 år (iaf inte länge). Som idag när jag skulle till bussen i regnet så småsprang jag lite för jag ville inte bli blöt, småsprang ca 100 m när jag kom fram stod jag å flåsade asså :P Killen brevid måste trott att jag va värsta otränad asså ;p

Men iaf, efter skolan blir det lite shopping och öka risken lite för hudcancer, yes solarium ofc!
ÅÅÅÅH mamma kom just in och sa att hon satt in 1,5 till mej :D TAAAAACK <3

Ha en bra dag imorn, för det tänker fan mej jag ha!

PUSS, ALLA SÖTNOSAR <3

Kommentarer
Postat av: jenny

jag älskar när du är på bra humör :)

fast jag älskar dig annars också iof men ändå :p

2009-05-28 @ 23:13:16
URL: http://jennyyyh.blogg.se/
Postat av: katja

hihi aw :)<3

2009-05-29 @ 07:37:43
URL: http://katuffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0