jag glömmer aldrig..

Jag googlade nyss "usmtruppen" ..
Varför gjorde jag det? Nu kommer bara alla minnen upp igen, och jag saknar fortfarande, även fast saker blivit mycke bättre. Jag saknar att det inte är samma sak längre..

Det kom upp massa av våra gamla blogginlägg, och protestlistan till styrelsen, och annat snack om styrelsen.
Asså mötet.. jag har nog aldrig varit så arg på en människa i hela mitt liv som jag va då. Och jag tror det märktes, jag hoppas det. FYFAN

allt va så jävla bra förut.


Ungdoms SM 2007

Kommentarer
Postat av: jenny

åh jag gjorde också de för nåra dar sen.. började gråta seriöst, speciellt åt vissa kommentarer till listan. å mötet alltså, fyhelvete. kommer aldrig glömma, vi är bäst<3

2009-05-18 @ 23:03:44
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0