howdiii

Tjosan bloggen, imorse va jag sådär äckligt trött som man bara hatar att vara. Kunde knappt ha ögonen öppna när jag sminkade mej. Åkte iaf till skolan och hade nationella prov i matte, jag vet inte hur det gick. Det va skit svårt!
Sen skrev jag och min grupp klart naturkunskaps arbetet. Så skönt! Inga fler arbeten i naturkunskap i hela mitt liv!!

Juste.. måste berätta en rolig grej som hände igår morse. Bussarna som går från kungsängen till skolan är alltid fullproppade med elever både från ekhammar och ubg. Sen när bussen stannar vid skolan och alla ska gå av så ropar busschauffören (som va en kvinna) ut såhär "Jag ville bara säga att jag tycker att nu ungdomar är ett väldigt tålmodigt släkte, ha en bra dag!" Vi ba hahaha, snacka gullig busschaffis, dom brukar ju va hur sura som helst xD

Ikväll ere träning, får se hur det går me min handled men det ska nog gå.

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0