Hot n' cold

Fortfarande sommar ute, fast det blåser som fan och det är inte kul med mitt långa hår.. och endå vill jag ha längre ;P
Asså jag är inte sjuk och har inte vart det heller, men jag har hostat i flera veckor nu utan anledning.. haha rökhosta hejhej? Nej men jag vet faktist inte om det är pga det..
Seen bästa idag ju, redovisningen blev ju uppskjuten till idag egentligen, men ingen ville gå upp först så han sköt upp den till torsdag ist haha, fast min grupp ska göra den på måndag för en är borta på torsdag. Haha
Och en jävligt kul sak är att jag inte har några lektioner imorn och är därför ledig. Fatta skönt!? :O

Ikväll äre träning, guuud så pepp jag är.. nej men det kan va himlans trevligt! ;)

puss på er sötnosar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0