Holocaust by bullets

Va inte med på idrotten idag för jag ville inte bli så svettig när vi sen skulle åka in till stan. Av 36 st som är i gruppen så va det kasnke 15 där, varav 10 sprang typ :P HAHA.
Sen åkte klassen in till gamla stan för att gå på nått forum för blablabla historia. Handlade om Ukraina under andra världskriget. Där gasade man inte judarna utan alla sköts ihjäl och las i massgravar över hela ukraina. Det va ca 1 miljon som dödades. Fett hemskt.

Sen mötte jag sis i jakan och jag köpte nya hela trikåer en värmespray och en hårspray.
Tävling imorn så jag får inte supa även fast jag skulle vilja som fan. Så kanske ska träffa carro sen och bara chilla..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0