Hejdå sängen, - hej soffan!

Nu har jag legat med min laptop i min säng ett bra tag. Har lyckats ändra lite grejjer i bloggen iaf.
Men nu orkar jag inte hålla på mer. Ska ta mej från sängen till soffan och där ska jag väll se vad som finns på tv.
Mamma säger att jag blir hemma imorn med men på fredag ska jag till skolan och jag ska träna också, skiter i vad mamma säger om det och om jag blir ännu sjukare sen, jag ska ska ska.

Som ni ser så e det 50 dagar kvar till Mallorca och ännu färre dagar till sommarlovet, underbart!
Ni får ha det så bra, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack, det är verkligen roligt att höra!=) Jag gillar din header!

2009-05-06 @ 20:23:35
URL: http://thetwilightsagaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0