elevkonsert

Slutade klockan 10 idag, fett skönt. Robban hämtade mej i skolan så åkte vi hem till han och chilla och kolla film.
Sen vid 3 typ mötte jag sötcarro i jakan. Åkte hem till henne och ja.. stod framför spegeln och snacka massa skit :)
Det är vi så jävla bra på asså! Sen tog vi bussen till viksjö c, chilla runt där lite tills det va dags o gå in.
Elevkonserten va både bra och dålig.. Vissa va ganska bra, vissa va pinsamt dåliga men bäst av dom alla va helt klart Linn! Jag rööös i hela kroppen, du sjunger så jävla bra älskling.
När det va slut gick vi ut och gick runt lite o snacka me folk. Nu sitter jag här nyduschad och frääsch (stavning?)

Juste jag hade matte nationella idag också.. Första delen va fett svår men andra va iaf helt okej och jag fattade tillomed :D

Nu ska jag sova snart för jag e så jävla trött..

puss gonatt <3

Kommentarer
Postat av: Mika

jag skrev svar på hälften av frågorna på första

på den andra delen fatta jag allt :P

saajk x)

2009-05-14 @ 23:25:08
Postat av: katja

tyyyp samma här :P gissa hej vilt på första delen haha

2009-05-15 @ 07:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0