ahhhhhhhhhhhh

Kan nån adoptera mig snällaa?? Min familj är sjuk asså sick sick sick! Dom tar efter mig hela tiden, och i andra sekunden hånar dom mig. Dom säger att jag är fjortis för att jag sminkar mej mycke. Fjortis är ingen sminkning. Dom säger att min "stil" är fjortis, endå tar min syrra mina kläder 24/7 men hon är inte fjortis? bara för att hon är favoritbarnet liksom. Men då kan ni sluta ta efter allt jag gör då. Ena sekunden passar man andra inte.
Haha vad ska jag säga.. jag vet att ni vill va som mej ;)

Sen när jag endå håller på å klagar kan bara min data fucka sig liiite mer eller??
och sen kan någon gärna få slita ut alla ben i min handled.. eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0