tidig dag

Vi såg ju som sagt en pjäs med unga tjejer/killar som varit drogmissbrukare. Den va as bra och fett hemsk.
Jag har alltid vetat att det är farligt med droger men att det kan gå så jävla snabbt..
Det kan börja med bara alkohol och cigg, det är en början. För alla.
Vissa hamnar i ett beroende, andra inte. Vissa hamnar i ett beroende men tar sig ut, andra måste kämpa hela sitt liv.
Att röka på en endaste gång eller sno en moppe och bli tagen av snuten kan förstöra livet, för det står på papprena och tas aldrig bort.
Jag hade aldrig gissat att dom som stod på scenen och var med i pjäsen hade varit drogmissbrukare, dom såg alla bra ut. Man kan se hur bra ut som helst och inte verka det minsta beroende men man kan aldrig veta.
Jag sitter å klagar på att mitt liv suger och visst jag mår inte så värst bra. Men det är inget att komma med om man jämför med dom här, fyfan vilket helvete. Jag vill inte hamna där.

but i can't promise you i wont

Kommentarer
Postat av: jenny

<3

2009-03-26 @ 13:27:44
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0