råttor på jakan station

Träningen va chill, orkade inte köra som vanligt typ så satt mest.
I slutet strecha vi läänge och bara låg på mattorna och myste.
När vi kom ner till omklädningsrummet såg jag att mina skor va borta, och småkillarna som satt där fick en omgång med mig. Fan va rädda dom blev. "m-m-ammas död" hahahah

Flumm på tåget.
Seeen när vi skulle till 53an på jakan station så går vi förbi en buske och jag hör hur det prasslar skitmycke i buskarna och ser att det rör sig så jag får värsta paniken och bara skriker, en sekund efter springer en råtta rakt framför våra ögon, då flippa jag ur ännu mer. Då sprang vi alla som dårar upp på en bänk och där stod vi hahah

Fredag imorn, ska shoppas efter skolan för jag har äntligen fixat mitt nya kort eftersom jag tappat bort mitt första (a)

pajz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0