man borde få gå i ide när man vill

Är fett irriterad på allt o alla, eller nej inte alla..
Måste det va så jävla horkallt ute? orkar inte att det ska va såhär kallt!! mina händer har varit iskalla hela dagen fast jag varit inne och dom är fortfarande det?!
Jag hatar mina föräldrar
Jag hatar skolan och jag kan inte plugga
Jag kan ingenting nivet..
HAHA
Det är ju förfan mej det är fel på..
inte nån annan
Kan nån lära mig hur man blir duktig och lydig? för jag vet inte hur man gör .

 puss till alla som förtjänar en <3

Kommentarer
Postat av: jenny

nu är det såhär att du är en sjukt underbar människa katja sådeså<3

2009-03-02 @ 18:44:02
Postat av: katja

DU är <3 !

2009-03-02 @ 19:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0