kom sommmar koooom!

Asså det är typ sommar 2-3 månader om året i sverige -.- Och det är inte ens varmt HELATIDEN då. Man kan t.ex. knappt bada ens. Minns fan inte senaste gången jag badade i sverige. Måste vart riktigt länge sen.
Slutade 10 över 11 idag för vi hade inte historian och vi fick jobba hemma på matten så :) Så kom hem vid typ halv 1 för det går inga bussar typ så tidigt på dan.
Ikväll är min storasyster här och umgås med familjen, hon gör det typ varje onsdag, fredag och lördag.

Ikväll ska jag lägga anisktmask och cykla lite på träningscykeln kanske. Jag ser ingen skillnad på min kropp, jag fortsätter å va tjock och det verkar inte som att min kropp vill förändra sig!? Vad jag än gör ser jag likadan ut. Tycker jag.
Har inte läst klart engelskaboken än (a) Men får väll googla några bokrecensioner och plugga in lite :P Haha, alltid!

Imorn äre träning, och det gillar vi ju!

take care folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0