klagdag

Imorse va jag så jävla trött så jag va typ i koma hela morgonen tills jag kom till stationen och musse börja kittla mig i sidan (där jag är som mest kittlig) då vakna jag :P
Annara fyfan va jag har klagat på allting idag. Stackars min omgivning ;p men dom förstår.
Vi fick veta att vi har jävla samhälls PROV imorn ?! Tack för den. Kommer inte hinna plugga, och jag SKA ner å träna.
Det får gå som det går.
Pappa har tagit bort gipset och då tror han att man inte kan röra sig så ak ber mej göra allting, så fjnatig pappa jag har.
Taksi är mannen i mitt liv <3

beeebis <333 men han är sötare i verkligheten :p


puss å kram

Kommentarer
Postat av: LarvÄn

Fast minst lika tjock!

2009-03-20 @ 10:02:09
URL: http://mclarven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0