har tråkigt

ALLMÄNT...
Namn: Katja
Piercingar: naveln och öronen
Tatueringar: Nej men ska
Längd: 163 typ
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Just nu svart
Är du kär i någon: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: Fan vet jag
Vilket shampoo använder du: palmoliv
Vilken parfym använder du: britney spears fantasy midnight
Vad är du rädd för: Mig själv
Gillar du att tvätta: Nej
Gillar du Berg-och-Dalbana: Visst

SENASTE...
Film du hyrde: Minns inte
Film du köpte: Minns inte
Låten du lyssnade på: ali payami - pictures
Låten du hade på hjärnan: samma som ovan
Låten du laddade ner: orkar inte kolla
Personen du ringde: mickis
TV program du tittade på: life of ryan
Personen du tänkte på: Ryan :D

FAVORIT...
Mat: grekiskt eller grillat
Låt: svårt
Sak att göra: feeeeeeeeeeeest, och träna
Sport: gymnastik<3
Dryck: biiiiiiiiiira
Kläder: tajts
Film: a walk to remember
Bil: en rosa

ANTAL...
Gånger du varit kär: Påriktigt typ.. 4
Gånger ditt hjärta brustit: 2
Hjärtan brustit på grund av dej: fan vet jag
Gånger ditt namn varit med i tidningen: venne
Ärr du har på kroppen: från operation när jag bröt armen ocg lite annat

HAR DU:
För många vänner:
Nej
Förföljelsemani: vadå?
Tvångstankar: Ibland haha
Någon annan psykisk sjukdom: inte vad jag vet
Någon fysisk sjukdom: njä
Någon skada: hela jag är en skada
Färgat håret: japp
Brutit några ben: armen 2 gånger
Några piercings: fortfarande naveln och öronen
Egen dator: japp
Bra självförtroende: nej
Kysst någon: såklart
Haft sex: jao
Köpt kondomer: nej
Tagit nakenbilder: nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja
Bjudit ut någon:
eh nej
Varit kär: ja
Dumpat någon: ja
Stulit någonting: hade en period
Lämnat landet: va ja, eller va nej
Tuttat eld på nått: ja
Gjort något olagligt: OM jag har ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0