ge mig lite värme nu också

Det är sol, hejja sverige! Ge mig lite värme nu också så är jag lite mer positiv med livet.
Slutade halv 2 men satt kvar i skolan med det galnaste männsikorna på denna jord. Har inte garvat så mycke påväg till bussen på länge. MIL BIG MAK OCH EN MAK FAST åååååj, det är makalöst, makalöst.
Drog till sumpan med dom och chilla. Kom hem nyss och jag är ensam hemma nu, FETT SKÖNT.

Imorn blir det typ en ganska chill dag i school, på morgonen ska vi se nån pjäs med folk som haft alkohol/drogproblem. Alla säger att man typ börjar böla när man sett den. Skulle inte förvåna mig om det händer mig.
Men det får vi se, det blir nog intressant.

Nu ska jag glo tv, OMG

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0