från tävling i göteborg till italien ?

På träningen snackade vi bara nästan ;p Vi kom fram till att typ ingen ville åka till gbg, istället skulle vi spara pengar till en eventuell italienresa i maj. Vilken jag inte har nåt emot för jag ville inte ens tävla. Så OM vi ska iväg så måste vi samla in pengar snabbt som satan eftersom det e mars nu redan. Aja, jag e iaf fett taggad x)

Har inte gjort franskan till imorn så barbro kommer antagligen bli sur när jag inte kan svara, men vafan.. couldn't care less assååå. Borde inte läsa franska steg 4, fattar inte vrf jag valde det?! Måste ändra asså, kommer inte orka henne i fucking 1 år till. Kärringhora är va hon e.
Förlåt för alla fula ord, säger hora till vadsomhelst nu förtiden ;p måste skärpa mig asså ;O  nej jag pallar ine skärpa mig föresten, HAH :)

peace n' löööve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0