bu för sverige

Seriöst,igår va det skitfint väder och idag är det snöstorm typ??
Ofta man vill gå ut då, nejfan.
Juste glömde skriva att jag färgade om håret när jag kom hem också.. ehm, lite onödig info där menmen.
Gud va mina föräldrar är störande, sitter och pratar massa jävla skit i köket, inte nyktra så dom får såndär äcklig röst. STÖRANDE!
Imorn ska typ mitt lag tävla, men eftersom jag suger så är jag reserv.  Får skylla mig själv att jag inte orkar ta i på träningarna.
Är sååååååååå taggad på att åka dit en lördagkväll, verkligen!
Nej nu ska vi inte va sånna.. kommer bli skitkul!

Är fett sliten så ska typ slagga snart, omg tidigt asså! Åker imorn typ vid 20 i 2..

pajz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0