äntligen helg

Imorse när jag vakna trodde jag att det var lördag, sen typ en sekund efter kom jag på att det var det ju inte.
Tänkte först skippa idrotten, men eftersom jag är bäst så gjorde jag inte det ;) HAH!
Vi körde trampett och det va ju lite lagom pinsamt för alla trodde jag va värsta bra på ljushopp och sånt, men så va ju inte fallet,  haha.

Efter skolan sprang jag snabbt in i jakan c för att köpa lite lycka samnt nödvändiga saker.
Blev en anisktsmask, puderborste (dom slits ju så jävla snabbt) och ett solpuder hähä.
SEEN när jag hade gått ut från en affär och va påväg ut från centrumet så kommer en kille i typ 17-18 års åldern:
Han - Ursäkta?
Jag - Ja, va? (kollar lite skumt på han)
Han -  Jaja, ta det lugnt låt mig prata till punkt. "håller upp dörren" - varsågod
Jag - Tack..
Han - Kan man få veta vad du heter?
Jag - Jag heter Katja
Han - Okej, fint namn.
Jag - hmm..
Han - Skulle man kunna få ditt nummer?
Jag - Varför vill du ha det?
Han - För att du är snygg
Jag - Tyvärr, jag ger inte ut det till främlingar ;)

Alltså.. det är inte första gången nåt sånt här händer men alltså jag undrar verkligen hur folk vågar ;S
Han va liksom själv.. Jag skulle aldrig vågat iaf xD

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: jenny

haha XD jag blir typ lika förvånad varje gång sånt händer ;)

men de är sant de han sa!:)<3

2009-03-27 @ 17:35:58
URL: http://jennyyyh.blogg.se/
Postat av: katja

sv: vissst :O man typ ba ehh...

haha nej<3

2009-03-27 @ 18:11:07
Postat av: jenny

ellerhur:P

haha men jo<3

2009-03-27 @ 19:33:52
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0