Vi alla har nog en lik sida

Har typ käkat ihjäl mej på jordgubbar ikväll, aa ni får tycka att jag är en jävla tjockis nu men ursäkta det är typ bland det godaste som finns. Känner på mej att det är det jag kommer leva på när jag är ensam hemma i sommar :P Stor risk iaf!
Förra sommaren åt jag och nadja i princip aldrig, eller jag vet inte om nadja gjorde men vi hade iaf aldrig mat här hemma :P Det kunde gå dagar utan att jag åt asså, man pallade aldrig gå och handla eller laga maten, plus att man hade en förjävlig baksmälla var och varannan dag och då va det ju endå ingen idé att käka för allt kom bara upp igen.
 
Nej, i sommar ska jag nog köra på att alltid ha jordgubbar hemma :) gott, och man slipper tillaga dom. YÄY!

sommar 09, ska bli så jävla najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0