Sjukt sliten

Vilken jävla midsommar det blev, och jag mår inte bra idag kan jag säga.
Först drog vi till en "fest" i barkarby men där va det så jävla seg så vi drig till västra jakan istället, där va det trevligt folk men nått hände och alla va tvugna att gå efter ett tag. Sen blev det bråk, som vanligt typ. Kul att jag köpte mitt sista ciggpaket innan resan och jag rökte upp nästan hela paketet på e kväll -.- Måste sluta vara en skorssten..
Fattar inte hur klockan helt plötsligt kunde bli 4. Men vi missa bussen precis och nästa gick inte förns om en timme.. Så underbart snäll som robban är så kom han med bilen och skjutsade hem oss :)
Idag ska jag absolut inte göra nånting:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0