Myggbett :(

Träffade carro vid ica och vi gick till bussen där yassen satt. Vi 3 åkte till jakan för att möta simon som efterblivet nog tog en halvtimme på sig att gå från jakanskolan till vittra -.- Men innan det så försökta jag köpa cigg på terminalkiosken, FAIL säger jag bara :P Om jag endå va liite länge :( Sen gick vi till graninge och mötte musse, sen kom det några andra också. Vi satt mest och kollade och brännde upp myggor medans dom spelade fotboll ;p Har myggbett överallt asså, ett på varje skinka och vaderna och blääää, kommer så inte kunna sova inatt :P Sen kom jessica också, vi gick runt lite och snackade om allt mellan himmel och jord, nej men :) Det va väl typ det jag gjort ikväll. Imorn har jag inga planer, hoppas det är fint väder! love ya<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0