Jag lever.. typ

Sorry, har inte skrivit så mycke de senaste dagarna men det har hänt lite grejjer som jag inte tänker ta upp här men man kan säga att jag inte haft ork.
I torsdag gjorde jag provet som sagt, det gick nog bra. På kvällen hade jag lust att rymma hemifrån och jag skulle gjort det om jag hade nånstans att ta vägen. Tillslut åkte jag och yasse till barkarby sen jakan sen fick vi för oss att åka till västerhanige i brist på nånting att göra men vi blir kissnödiga så vi gick av i Handen.. aa, kisspaus i handen.

Idag tog min syrra och min kusin studenten, det va inte kul att gå upp halv tio och det va inte kul att stå ute och frysa i 45 min innan dom sprang ut. Det är förfan juni men det känns som typ mars ;s Aja, lämtar som faaaaaaan tills jag tar studenten och får åka flak och visa noll respekt för bilarna som åker förbi, dvs spruta champagne och öl på dom =)
Sen åkte jag och pappa till jakan och sen till våra kusiner. Fick champagne av mamma som tur va men orkade endå inte va social så jag och paulina kollade på tv en stor del av kvällen.

Imorn vill jag bara supa ner mej asså :/ men jag måste spara pengar till sommarn ju, har redan köpt massa onödiga saker som jag kunde haft till dricka ist :( så osmart jag är! men kanske får tag i nått billigt skit.

jag är rädd, riktigt jävla rädd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0