Hej baksmälla

Igår börjades det lite lätt hos sophie i södehöjden, sen kom fiffi och hennes pojkvän micke tror jag och vi drog vidare in till söder av nån anledning som jag inte minns. Vi va skönaste på tåget asså, haha får se om filmen kommer på youtube sen. Rände runt på söder ett tag tills vi tog tåget mot centralen igen där gick alla av utom jag och jess som skulle möta macki i jakan. Vi gjorde inte så mycke, snacka mest och va hemma hos honom och chilla typ. Kom hem klockan 4, då va det jävligt ljust ute kan jag säga, kändes ju bara lite deprimerande sådär.
Idag är jag ganska sliten så ligger bara och degar i soffan. Orkar inte lägga in bilder nu men jag lovar att det kommer några sen!

Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Filmen ska INTE ut på youtube, vill inte skämma ut mig för familj och främlingar :p

2009-06-12 @ 23:17:58
Postat av: Kevin

vill inte att någon ska se att jag röker ens:o

2009-06-12 @ 23:19:31
Postat av: sug min dase

om nån främling eller nån annan skulle se den filmen skulle dom knappast tro att vi va nyktra ;p men jag ska inte lägga ut det så du kan va lugn

2009-06-12 @ 23:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0