FRI :D ... nej juste..

Kunde vart fri från allt, japp jag kunde.
Imorn är det energiprov men inga andra lektioner eftersom vi egentligen är lediga.
I helgen måste jag skriva en svenska sak som jag inte har gjort eftersom jag va bortrest då om jag gör den så får jag VG i svenska. Fick även reda på att jag fick VG på semineriet, asså när jag skerev om att jag skulle opponera på en uppsats. Jag kan faktist vara bra.. ytterst sällan men jag kan om jag vill ;)

Sen på fredag är det student partaj me tjocka släkten! Både nadja och min kusin hanna tar ju studenten. Blir nog kul :D

Nu ska jag fortsätta plugga energi, sen ikväll får jag se om jag ska hjälpa mickis med hennes hår, jag och felicia kom på att vi ska färga det :) haha. Sen ska felicia göra sina omtyckta glass också ;) får se hur det smakar ;D


puss på er


Kommentarer
Postat av: sagi !

fin design ! :) Jag ska pröva den där krämen :)

2009-06-03 @ 14:26:19
URL: http://sagi.se
Postat av: katja

tackar! gör det :)

2009-06-03 @ 14:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0