blablabla

Idag väckte mamma mig vid 10 för vi skulle iväg och handla behövliga saker till semestern, först blev det rusta där vi köpte solkräm shampoo och sånt där. Sen drog vi till kista där jag fick ett par nya solglasögon eftersom pappa trampade sönder mina förra sommaren :( Hitta en liten väska också men dragkedjan va seg men sen ville jag köpa den iallafall men då fanns den inte kvar.. Ödet sa mamma, nej förfan. Aja ska iaf få en innan jag åker. Sen irra vi runt i bromma för vi skulle till city gross av nån anledning, eftersom våran familj är hjärndöda hela bunten så tog det typ 20 min innan vi hitta till entrén haha. Vi ska grilla idag wihoo ^^ Sen ska jag slappa för jag gick upp klockan 10 (a)
love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0