Äcklad

Fyfan vad jag hatar min kropp. Har gått runt i stan i flera timmar och vad kom jag hem med? Ett jävla linne. Mina fötter är så jävla fula och feta, dom ska opereras när jag blir "stor". Sen mina lår och mage och armar fyfan asså, är äcklad. Och jag vet inte hur jag ska få tag i dom där jäkla pillerna, eller hur jag ska kunna ha råd med dem. ÅHHHH är så sur så det finns inte! Om man kollar på andra så finns det alltid nånting man skulle dö för att få, asså typ näsa, tänder aa ni fattar. Men på mig finns det ingenting att dö för.. det måste ju va nåt fel på mig.

Har lovat att lägga in fler bilder men eftersom min syrra vägrar lägga in dem från hennes kamera så får ni en tråkig jag tog innan vi åkte, mitt aniskte blev as fult så ni får bara se outfiten. As ren spegel btw.. *not*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0