The pears are home

Har varit ifrån mina föräldrar i en hel månad nu, eller lite mer? Det va blandade känslor när dom kom hem, va självklart glad att dom va hemma eftersom jag inte träffat dom på länge men nu börjar ju allt tjat och klag igen..
Iaf ikväll ska vi fira mig lite :) Har fått en champagneflaska :D och en väska och ska få antingen en shoppingtur eller pengar som jag kan shoppa för, så det är najs.. fast funtar på att önska mig en BRA  webbcam också. Har ju trots allt 5500 spänn nu helt plötsligt.

Haha när jag fick champagneflaskan så sa dom antingen får du bjuda på den när vi har nån fin middag här hemma eller så får du vänta tills du blir 18. Då sa jag att jag borde åtminstone få ha den på nyår ;O Då sa dom att "den saken får vi diskutera då" :P Dom boorde veta att jag hur som helst kmr dricka på nyår så.. men men :)

Jag flagar på hela kroppen typ :( Kmr va blek när skolan börjar..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0