Kvällen och morgondagens planer

Gick ut vid 22 typ, mötte bästa carro, det va länge sen nu och har saknat henne som satan!!! vi gick runt lute. Efter en stund träffa vi johanna och angnes och gick till nått dagis där det va massa folk. Eller vi stod utanför dagiset för jag och carro va osminkade (a)
Imorn ska jag till stan med carro och shoppa ännu mer :) plus köpa lite andra saker.
På torsdag åker jag till ekerö för min morfar fyller 70 och min moster fyller också år. Så det blir släktpartaj.

Just nu sitter jag och kollar på danska paradise hotel, det va mitt favorit program förut för skiit länge sen. Fast inte på danska dårå :P Har skit svårt för att sova nu förtiden, somnar typ halv 4 - 4.. men så blire när man har råkat vända helt på dygnet. Tvingar mej upp vid ett typ.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0