"Klag inlägg"

Så läs inte om du absolut inte är jätte intresserad och inte har nåt bättre för dig :)

Mina myggbett från igår gör mig galen. Varför är det så jävla mycke mygg i sverige för?
Kommer aldrig kunna somna ikväll.. eftersom jag gick upp halv 4 -.-
Jag orkar inte med sverige, fett tråkigt land. På ett sätt önskar jag att jag inte åkt till Magaluf eftersom nu måste man gå och vara depp över att man måste leva sverige livet.
Vill ha lustgas big time.. haha.
Sen dödar hemliga problem mig också.
helvetesfittkukhora

såååååååååååååååååååååååå det va nog allt.

Kommentarer
Postat av: jenny

dom hemliga problemen kan jag lyssna på om du inte vill ha dom hemliga för mig med de vet du, dom ohemliga kan jag också lyssna på iof haha:P<3

2009-07-22 @ 00:18:39
URL: http://jennypaulinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0