Födelsedagsfirandet

Igår vare party eftersom jag fyllde år om någon missat det :)
Tack till alla som sa grattade mig! Började med att som vanligt träffa min bästis och köpa vodka i söderhöjden. Där träffade vi macki och hans komis kaliffa (?) När dom såg våran vodka och vi berätta hur mkt vi köpt den för blev dom galna och ville också ha :P Så vi bad langaren komma tbx så dom kunde köpa en. Efter det drog vi till kungsängen till martin.. där va det inte drag, och grannen över klagade på musiken och på att vi satt ute på ballkongen och rökte och prata. Vafan har man en balkong till liksom? :O

Så jag macki jess och kaliffa drog därifrån, men en toaspray och en påse som vi hade jävligt kul med. När vi skulle gå på bussen för att åka till jakan så fucka sig allt. Macki och kaliffa hade fixat fusk sms biljett och det såg tydligen chaffisen? Så han slängde av alla även mig och jess fast vi hade busskort. Jävla fitthor chaufför.
Efter lite kul me toasprayen och kisspaus så bestämde vi oss för att GÅ till kungsängen station. Det gick bra.. hehe
Där fick vi vänta i hundra år på bussen, men fan vad vi garvade åt allt asså ;D

När bussen äntligen kom och vi fick gå på den här gången så bar det av mot macki i jakan. Vi bara chilla galet och fortsatte med att va sjuka i huvet :) Kom hem halv 6, vakna halv 4.. as pigg!

Imorn kommer mina pears hem.. tidigare än väntat så vi fick lite panik här hemma.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0