De två veckorna i Magaluf <3

Kom ju på att jag typ inte berättat något om resan nästan, bara sagt att det va sjukt kul. Men nu kommer en lite mer ingående sammanfattning av resan för er som är intresserade såklart.

När vi kom till hotellet hade dom typ inte städat klart vårt rum så vi fick lämna alla väskorna i ett speciellt rum och så fick vi sätta oss vid poolen. Och vi hade liksom jeans på oss, det va sjukt varmt. Men sen så gick iaf jag och jess och hämtade våra bikinis från väskan och bytte om inne på toan. Så på så vis fick vi fördriva tiden.

När vi äntligen fått vårt rum klart och fått se det blev vi skit sura. Vår utsikt va liksom en stor jordgrop typ med en hög med stenar i mitten. På en 4 stjärnigt hotell liksom? Så vi ringde fritidsresor och klagade och så sa dom till oss att gå till receptionen och säga till. Så tillslut fick vi ett rum med mycke finare utsikt.

Den första kvällen va vi ju väldigt trötta så vi gick bara ut och åt och så gick jag och jess en promenad, och vi hittade inte alla barer och diskon så vi blev fett oroliga haha. Andra kvällen fixade vi oss och gick ut för att festa. Vi hittade BCM och en liten plats där det fanns barer och allt dedär. Men det va litet asså. Vi satte oss iaf och tog en drink och såg alla engelsmän och kvinnor skämma ut sig. Dom "äger" ju typ Magaluf och dom har nån grejj så att alla klär ut sig när de går ut. Dom går i stora klungor, utklädda eller i likadana kläder. Vi såg flera med stringkalsonger och liknande. Gamla tanter med äckligt tajta linnen som det stod typ "Kinky Kristy" på. Gamla tanter alltså, 50 år typ :S
Men sen fanns det förståss en hel del unga också.

Iaf när vi skulle gå därifrån så stöter vi på en italienare och en från malmö som börjar prata med oss, kommer inte ihåg om vad men dom visar iaf oss till Grabbarna Grus beach club (det stället vi letade efter men inte hittade). Och bara några meter från där vi va var det. En hel gata med party, lycka <3 :D

Den kvällen festade vi iaf loss på några random barer och mötte en hel del skumma människor.
Och så såg väl typ första dagarna ut. Tills en dag vi hade varit på Wester Park (ett vattenland). Vi va sjukt trötta på kvällen men efter en halv flaska vitt blev vi skit taggade. Ganska ofixade gick vi ut, och precis utanför vårt hotell virrar 2 norrmän omkring efter att ha varit på en partybåt. 24 euro typ och fri bar. Adam och Steffen hette dom, steffen va den som va skit packad och adam behövde hjälp för att få honom hem. Så vi hjälpte honom och som tur va bodde dom precis vid hotellet bredvid oss.
Fick lite dricka där, steffen krossa en spegel och fick värsta såret i handen, dansade naken på ballkongen HAHA.
Efter typ en timme gick vi iaf ut till Casablanca, underbart <3
Sen köpte vi lustgas och OMFG :) Det är det sjukaste och roligaste jag nånsin gjort.
Nu berättar jag hur det kändes för mig.. Första gången så ba ramla ihop för man tappar typ känseln i kroppen. Så jag slog i skallen någonstans fast det kommer jag inte ihåg. Kommer bara ihåg känslan just då.. Okej det här kommer låta sinnessjukt, men det va det också. Det kändes som jag låg på golvet av ett disco, hörde weird musik och allt bara snurrade. Tills jag såg steffen huvud helt stilla. Jag kunde inte ta mig upp, och det kändes som jag va i en bubbla typ. Så jag SPOTTADE för att försöka TA MIG UR BUBBLAN. Liksom what? :D Men sen fick jag iaf tag i steffens hand och han drog upp mig och då va allt borta. Min första kommentar va "VAD FAN VA DET SOM HÄNDE !?!?! "  SINNNNNNNESSJUKT :D!!

Efter typ 10 min ville vi ha mer haha, då köpte även steffen och adam varsin ballong lustgas. Den här gången valde jag att stå lutat mot en vägg så jag inte skulle ramla igen :P Blev inte samma känsla men alla röster man hör blir som ekon och musik typ haha, plus att man inte har nån känsel nånstans! Det va liksom skönt.
Men iaf där står jag lutat mot väggen så ser jag steffen.. han ropar "LUSTGAS! " Och springer som en idiot till en mur, bakom muren 4-5 meter ner fanns en stentrappa. Han hoppar upp på muren på HÄNDER och faller ner. Som ett ÖVERSLAG alla gymnaster där ute :P Kan inte fatta att han ens kom upp. Jag va inte vid mina bästa skick så jag stod bara och garva. Tills jag springer fram och kollar ner och JA han levde. Med lite skrubbsår här och där.

Det va iaf en sjuk kväll.

Sen resten av kvällarna var casablanca vårt andra hem typ. Och jag kommer aldrig glömma "the DJ"..

Juste.. vi var på BCM också. 30 euro med fri bar hela natten. Musiken och det var bra men fyfan för drickan.. fanns typ 2 drinkar att välja bland och öl som typ var utblandad med vatten :S Skulle fått dricka typ 100 glas för att bli packad. Men iaf, fick min livs proffsigaste kyss, allvarligt talat :O  Han va sjukt bra :D (a)

Så i princip 14 dagar i sträck har jag druckit alkohol varje dag. Men fan va kul vi haft! Saknar alla människor där asså :/
Bilder hittar ni på fejjan eller bilddagboken :)

Magaluf 09, minne för livet <3

Kommentarer
Postat av: Mika

haha jag fattar precis vad du menar med lustgasen och att allt blir ett eko! precis så var det för mej första gången :S jag trodde jag skulle dö, seriöst! jag hörde typ mitt hjärta dunka också, vidrigt :P men sen var det bara kul x)

2009-07-20 @ 17:39:07
Postat av: katja

aa helt sinnessjukt :D man ville bara ha mer och mer sen x)

2009-07-21 @ 16:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0